Julkisivuyhdistyksen perinteinen golf-päivä 2.6.

Julkisivuyhdistyksen perinteinen golf-päivä lähestyy ja ilmoittautuminen on auki vielä perjantaihin 19.5. asti!

Pallot lennätämme ilmatilaan klo 10.00. Kumminkin ennen pelikierrosta tankkaamme kroppamme aamupalalla.

Ilmoittaudu mukaan pelaamaan – ilmoita samalla koko joukkue!

Pelimuodot: henkilökohtainen pistebogey (HCP 36), scratch ja joukkuekisa.

Joukkueen voi muodostaa 3-4 pelaajasta. Joukkue voi muodostua oman yrityksen pelaajista tai vaihtoehtoisesti ”mikserinä” asiakkaista, kilpailijoista tai ystävistä. Pääasia, että on joukkue, jonka kanssa on mukava ja hauska pelata sekä viihtyä useamman tunnin kentällä.

Hinta on 75,00 € / pelaaja. Hinta sisältää hyvin älykästä seuraa, aamiaisen, ruokailun, saunomisen, harjoittelun rangella (pallot veloituksetta) ja mahdollisuuden voittaa kisa. Jokainen tuo (vapaaehtoista) jonkin palkinnon palkintopöytää. Se voi olla esim. yrityksen mainoslahja (lippis, paita, ihan mikä vaan)

Tulkaa joukolla mukaan ja näytetään miten pallo lentää.

Ilmoittautukaa hyvissä ajoin, jotta saamme järjestettyä onnistuneen pelipäivän. Ilmoittautuminen tapahtuu Lyytin-kautta osoitteessa: https://www.lyyti.in/golf2017. Mahdolliset peruutukset on tehtävä viikkoa ennen kilpailua. Näin vältyt osallistumismaksulta.

Tapahtumapaikka: Hill Side Golf & Country Club, Luolaistentie 24, 03430 Jokikunta