Ajankohtaista asiaa

Näkyvyyttä asiantuntija-aineistoille ja jäsenyrityksille

Asiantuntija-aineistot

Hallitus haluaa muistuttaa jäsenyrityksiä Julkisivuyhdistyksen olemassa olevista viestintäkanavista, esimerkkeinä yhdistyksen Internet-sivut sekä uutiskirjeet. Näiden kanavien kautta on mahdollista jalkauttaa ja levittää julkisivurakentamista edistävää tietoa kuvina, videoina ja perinteisempänäkin tekstinä. Julkaisut hoidetaan toiminnanjohtajan kautta, joten jäsenyritysten aktiivisuutta ja yhteydenottoja toivotaan asiantiimoilta. Puhdasta mainostamista vältetään, mutta toki asiantuntija-aineiston tuottaja tuodaan esiin julkaisemisen yhteydessä.

Rakennusfysiikka 2017 -seminaari

Tampereella 24.-26.10.2017 järjestettävä Rakennusfysiikka-seminaari kokoaa yhteen rakennusalan ammattilaiset kuuntelemaan ja keskustelemaan ajankohtaisista rakennusfysiikkaan liittyvistä aiheista. Tapahtumaan yritetään järjestää selkeästi julkisivurakentamiseen keskittyvä kokonaisuus, jossa Julkisivuyhdistys sekä jäsenyritykset saisivat yhteistä näkyvyyttä. Hallitus kannustaakin jäsenyrityksiä osallistumaan tapahtumaan.

Lisätietoja saa tapahtuman sivuilta: http://www.ril.fi/en/events/rakennusfysiikka-2017/home.html tai toiminnanjohtajalta.

Tulevia tapahtumia

Loppuvuoden aikana on edessä useampia yhdistyksen tapahtumia joita ei kannatta jättää väliin. Merkitse siis oheiset päivämäärät jo kalenteriisi.

8.5. Kevätkokous ja excursio

Helsingissä Betoni-yhdistyksen tiloissa klo 12 alkaen. Kokouksen jälkeen pyritään järjestämään excursio läheiseen julkisivukorjauskohteeseen.

2.6. Perinteinen golf-päivä

Tapahtuman tarkempi kuvaus ja linkki ilmoittautumiseen jäljempänä.

22.8. Julkisivulounas ja Aurubis Finland Oy:n tehtaaseen tutustuminen

Porissa klo 12 alkaen.

24.–27.8. Jäsenmatka Hollantiin

Yhdistyksen perinteinen jäsenmatka järjestetään tulevan syksynä Hollantiin. Alustavasti tutustumiskohteet ovat Amsterdam-Haag-Deflt-Rotterdam-Utrecht-akselilla. Jäsenyritykset voivat halutessaan ehdottaa vierailukohteita toiminnanjohtajalle.

16.11. Syyskokous

Iltapäivän ja illan ohjelma alkaa syyskokouksella, jatkuen päivällisellä sekä myöhemmin määritettävällä spektaakkelimaisella kulttuuritapahtumalla.

Julkisivuyhdistyksen perinteinen golf-päivä perjantaina 2.6.2017

Pallot lennätämme ilmatilaan klo 10.00. Kumminkin ennen pelikierrosta tankkaamme kroppamme aamupalalla.

Ilmoittaudu mukaan pelaamaan – ilmoita samalla koko joukkue!

Pelimuodot: henkilökohtainen pistebogey (HCP 36), scratch ja joukkuekisa.

Joukkueen voi muodostaa 3-4 pelaajasta. Joukkue voi muodostua oman yrityksen pelaajista tai vaihtoehtoisesti ”mikserinä” asiakkaista, kilpailijoista tai ystävistä. Pääasia, että on joukkue, jonka kanssa on mukava ja hauska pelata sekä viihtyä useamman tunnin kentällä.

Hinta on 75,00 € / pelaaja. Hinta sisältää hyvin älykästä seuraa, aamiaisen, ruokailun, saunomisen, harjoittelun rangella (pallot veloituksetta) ja mahdollisuuden voittaa kisa. Jokainen tuo (vapaaehtoista) jonkin palkinnon palkintopöytää. Se voi olla esim. yrityksen mainoslahja (lippis, paita, ihan mikä vaan)

Tulkaa joukolla mukaan ja näytetään miten pallo lentää.

Ilmoittautukaa hyvissä ajoin, jotta saamme järjestettyä onnistuneen pelipäivän. Ilmoittautuminen tapahtuu Lyytin-kautta osoitteessa: https://www.lyyti.in/golf2017. Mahdolliset peruutukset on tehtävä viikkoa ennen kilpailua. Näin vältyt osallistumismaksulta.

Tapahtumapaikka: Hill Side Golf & Country Club, Luolaistentie 24, 03430 Jokikunta

Julkisivuteko 2016 -palkinto

Vuoden 2016 julkisivuteko -palkinnot jaettiin Korjausrakentaminen 2017 -tapahtumassa helmikuussa. Sarjassa Arkkitehtuuri palkittiin Arkkitehtuuritoimisto Heikkinen-Komonen Oy, Tutkimus ja tekniikka -sarjassa BEKO – Betonijulkisivujen korjausstrategiat -tutkimus 2006-2010 ja Korjausrakentaminen-sarjassa Insinööritoimisto Lauri Mehto Oy. Palkittuihin ja palkitsemisperusteisiin voi tutustua tarkemmin aiemman julkaisun kautta:  http://www.julkisivuyhdistys.fi/2017/02/24/julkisivuteko-2016-palkinto/