JSY-Golf 2016 tulokset

Julkisivuyhdistyksen GOLF 2016

JSY:n jo perinteeksi tullut golf-kisa pelattiin 27.5. upealla hyväkuntoisella Hill Siden vaativalla Hill Coursen kentällä, mahtavan hienon loppukevään sään helliessä pelaajia. Pääkisana pelattiin joukkuekisa, johon oli ilmoittautunut seitsemän joukkuetta. Pääpotin kuittasivat Wise Groupin joukkueen huikean salskean tarkkalyöntiset urheilijamiehet.

Henki kentällä oli erinomainen ja kaikilla oli taistelutahto tapissa. Se näkyi kaikkien kohdalla tuloslistalla. Toki pelinaikana nähtiin myös joitakin pieniä epäonnistumisia joka kuuluu golfin pelin luonteeseen.

Pelin tiimellyksessä otettiin mittaa erikoiskilpailuissa: Pisimmälle väylää draivasi Jimmy Sobott ja lähimmäksi lippua onnistui parhaiten Janne Salmi. Onnittelut.
JSY kiittää kaikkia peliin osallistujia sekä yrityksiä runsaasta palkintopöydästä.

Kuvat kertovat päivän tapahtumista.

Teksti: Boris Panchin

JSY 2016 (3)
Kisat aloitettiin tankkaamalla energiaa aamupalalla.

JSY 2016 (5)
A-insinöörien joukkueeseen oli värvätty iki-ihana Anna-Maija Räisänen Reimgroupista. Saumalaakson joukkuetta vahvistamaan oli palkattu Jarmo Ojanperä PK-urakoinnista sekä ”piste Sampo ” Torppa Kiinteistötorpasta.

JSY 2016 (16)
Pisin väylälyönti väylällä kilpailun ”päätuomari” tempaisi pallon hyvin, hyvin pitkälle metsän siimekseen.

JSY 2016 (17)
Joukkuekilpailun voittajajoukkue juhlivat jo pelin puolivälissä varmalta näyttävää voittoaan. Wise Groupin voittajajoukkueen pelaajat: Jimmy Sobott, Vesa Tarkkanen, Harri Hakala ja Knaufilta lainattu ”tiikeri” Janne Salmi.

JSY 2016 (19)
Jotkut pelaajat olivat niin taitavia, että pelasivat metsän puolella, koska väyliä pitkin pelaaminen ei ole tarpeeksi haastavaa.

JSY 2016 (27)
Pistebogeyn voittajan on helppo hymyillä. Voiton vei Samuli Tiirola Stofixista. Taustalla Tremco – Iilbrucin Ville Teerioja tuli välittömästi onnittelemaan voittajaa.

JSY 2016 (31)
Kentän ehdoton kuningas oli scratchin voittanut Juha Karvonen Kymeen amk:sta.