Julkisivuyhdistyksen juhlavuosi 2015!

JULKISIVUYHDISTYKSELLÄ JUHLAVUOSI EDESSÄÄN

Julkisivuyhdistyksellä on tulossa merkittävä ensi vuosi: yhdistys täyttää 20 vuotta ja se saa ensimmäisen osa-aikaisen toiminnanjohtajan. 20-vuotista taivalta on tarkoitus juhlistaa juhlaseminaarin ja avecillallistilaisuuden merkeissä.

Osa-aikaisen toiminnanjohtajan pestin ottaa hoitaakseen ostopalveluna Tampereelta Riikka Töytäri, joka on pyörittänyt mm. tapahtumatuotantoon erikoistunutta yritystä Thisway Connectionia viisi vuotta. Yritys on tuottanut vuosittain noin 30 laajaa yritystapahtumaa.

Toiminnanjohtajan tehtävänä on toimintasuunnitelman mukaan yhteistyössä hallituksen kanssa mm. yhdistyksen strategian päivittäminen, viestintä, varainkeruu sekä yhteistyön kehittäminen eri sidosryhmien kanssa.

Jäsenmatkan
suunnittelu käyntiin

Ensi vuoden toimintasuunnitelmaan sisältyy myös jäsenmatka, joka on tarkoitus tehdä huhtikuussa Wieniin. Lisäksi nautitaan vuoden aikana kaksi Julkisivulounasta, joista ensimmäinen järjestetään 28. tammikuuta.

Tutkimustoiminnan saralla ”Lisäkiinnitystutkimus” on valmistumassa, ”Tuulettuvat julkisivurakenteet” –tutkimus käynnistymässä sekä ”Julkisivumarkkinatutkimus”, johon haetaan yhteistyökumppaneita. ”Rantarakentamisen suunnitteluohjeet” ovat valmistuneet.

Tarri jatkaa
puheenjohtajana

Puheenjohtajana jatkaa Mikko Tarri A-Insinöörit Suunnittelu Oy:stä. Hallituksessa jatkavat Erkki Pitkäranta, Arkkitehtiryhmä Pitkäranta Oy:stä, Jussi Pöllönen, KR-Tiimi Oy:stä, Päivi Väisänen, Aalto-yliopiston Arkkitehtuurin laitokselta, Maritta Koivisto, Betoniteollisuus ry:stä, Ari T. Koski Cembrit Oy:stä, Pekka Piiparinen, Joints Oy:stä, Matti Kumpulainen Team Lehtovirta Oy:stä ja Mikko Auer Tikkurila Oyj:stä.

Uusina hallitukseen seuraavalle kaksivuotiskaudelle valittiin Boris Pancshin Saumalaakso Oy:stä, Tapio Kilpeläinen Thermisol Oy:stä, Jukka Petri Ahonen Seroc Oy:stä, Jukka Sevón Paroc Oy Ab:stä, Toni Pakkala TTY:stä, Jukka Lahdensivu Ramboll Finland Oy:stä, Jyrki Hutri Lumon Oy:stä ja Simo-Pekka Valtonen Insinööritoimisto Lauri Mehto Oy:stä.

JSY TAPAHTUMAKALENTERI

ke 28.1.2015 Julkisivulounas, Ravintola Bank
ti 3.2.2015 Arkkitehtikilpailun voittajan julkistaminen Korjausrakentaminen 2015 – tapahtumassa Helsingin Wanhassa Satamassa
23.-26.4.2015 JSY Jäsenmatka Wieniin Hiltin vieraaksi

JSY_syyskokous
Syyskokouksen tunnelmaa Otaniemessä 12.11.2014.