Julkisivuremontti 2013 kilpailu käynnissä

Julkisivuremontti 2013 -kilpailu on käynnissä

JULKISIVUREMONTTI 2013 -kilpailussa etsitään palkitsemisen arvoisia  julkisivukorjaushankkeita. Ehdotuksia voi tehdä syyskuun loppuun mennessä.

Kilpailun järjestävät Julkisivuyhdistys ry ja Asunto- ja kiinteistöyhtiöiden hallitusasiantuntijat AKHA ry yhteistyössä Kiinteistöposti-lehden kanssa.

Kilpailu on suunnattu asunto-osakeyhtiöille. Sen tarkoituksena on edistää asunto-osakeyhtiöiden julkisivukorjaamisen hyvien käytänteiden viemistä niille tahoille, jotka tarvitsevat julkisivujen korjaamista, tekevät julkisivukorjaamista koskevia päätöksiä ja suunnittelevat tai toteuttavat hyviä julkisivuja.

Kilpailuun voivat osallistua sellaiset asunto-osakeyhtiöt, joiden julkisivuremontti valmistuu ja otetaan vastaan syyskuun loppuun mennessä. Tai julkisivuremontti on tehty ja toteutettu vuoden 2012 aikana.

Ehdotukset 30.9.2013 mennessä osoitteeseen info@julkisivuyhdistys.fi tai postitse Riina Takala, Kiinteistöposti, Pisteenkaari 4, 03100 Nummela.

Lisätietoja: Riina Takala, puh. 040 502 1769 tai info@julkisivuyhdistys.fi

Osallistumislomake