Julkisivuyhdistys mukana messuilla

Julkisivuyhdistys mukana Julkisivumessuja järjestämässä

Julkisivuyhdistys r.y. järjestää toisen kerran yhteistyössä Suomen Messujen kanssa Julkisivu-tapahtuman Helsingin Messukeskuksessa.

Julkisivumessut järjestetään 13.-15.11.2013 samanaikaisesti mm. Kiinteistö-, Väri ja Pinta-, Vihertek- ja Finnsec-messujen kanssa.

Julkisivuyhdistyksen jäsenyritykset saavat jäsenetuna –10 % osaston hinnasta.

Lisätietoja: Sari Huttunen, puh. 040 571 4622, sari.huttunen@finnexpo.fi

Julkisivuremontti 2013 –kilpailu meneillään

Tapahtuman yhteydessä julkistetaan asunto-osakeyhtiöille tarkoitetun Julkisivuremontti-kilpailun voittajat. Kilpailu on käynnistynyt ja siinä etsitään palkitsemisenarvoisia julkisivukorjauksia, jotka on käynnistyneet tai toteutuneet jo viime vuoden aikana tai vastaanotetaan viimeistään syyskuun lopussa tänä vuonna. Ehdotukset 30.9.2013 mennessä.

Kilpailun toteuttavat Julkisivuyhdistys r.y ja Asunto- ja kiinteistöyhtiöiden hallitusasiantuntija AKHA ry:n yhteistyössä Kiinteistöposti-lehden kanssa. Lisätietoja Riina Takala puh. 040 502 1769 tai info@julkisivuyhdistys.fi

Julkistamisen ohessa järjestetään seminaari ajankohtaisista julkisivuaiheista.

Lisätietoja messutapahtumasta: Julkisivumessut

Suunnittelun haasteet ja tulevaisuus

Edellisillä Julkisivumessuilla vuonna 2011 pidetyissä seminaareissa käsiteltiin teemoja, minkälaisia ovat julkisivujen suunnittelun haasteet ja miltä julkisivujen tulevaisuus näyttää.

Seminaaripäivien esitykset löydät täältä

Kolme palkintoa Julkisivuremontti-kilpailussa

Lisäksi silloinkin messujen julkistettiin Julkisivuremontti-kilpailun voittajat. Silloin päädyttiin palkitsemaan kolme onnistunutta korjaushanketta: 20-luvun, 50-luvun ja 70-luvun arkkitehtuuria edustaneiden kerrostalojen julkisivuremontit.