Betonivauriovideo

Betonivauriovideo on Julkisivuyhdistyksen toimeksiannosta tehty esitys, jonka tarkoituksena on havainnollistaa betonijulkisivujen ja parvekkeiden vaurioiden syntymistä ja tuoda esiin vaurioitumisen taustalla olevia syitä.

Esitys on tarkoitettu betonijulkisivujen kunnossapidon ja korjaamisen kanssa toimiville henkilöille, kuten taloyhtiöiden isännöitsijöille ja hallinnolle sekä alan opiskelijoille.

Betonivauriovideo on vapaasti käytettävissä ja esitettävissä missä yhteyksissä ja tilaisuuksissa tahansa, kunhan video esitetään sellaisenaan eli siitä ei poisteta tai sen keskelle lisätä mitään. Julkisivuyhdistyksen jäsenet saavat käyttää videota omiin tarkoituksiinsa siten, että videon alkuun tai loppuun on voidaan Julkisivuyhdistyksen luvalla lisätä omaan markkinointiinsa liittyvää materiaalia, esim. tuotetietoja tai esimerkkiratkaisuja. Tähän liittyen yrityksen tulee olla yhteydessä Julkisivuyhdistykseen.

Tekijänoikeus videoon on Julkisivuyhdistys r.y.:llä.

Lisätietoja: Sihteeri Riina Takala tai 040 502 1769.

Katso video tästä: http://www.youtube.com/watch?v=bmfi41Mx_j0